Pazartesi, Ağustos 13, 2007

Geri geldim!


Dort ay olmus yazmayali. Bu arada bir tez yazdim, savundum. Tasindim, ise basladim. Ama yazmamamin nedeni bunlar degil. 12-13 saatimi okulda gecirdigim zamanlarda bile yaziyordum yazacak bir seyim oldugunda. Hatta daha cok yaziyordum, kafami baska seylerle mesgul etmek icin. Diyecek bir seyim yoktu sanirim ondan yazmadim.

Diyecek bir seylerim birikiyor biraz biraz. Ama oyle birden dalmayayim. Ufak ufak baslayayim.
Librarything diye bir site var. Kitaplarinin katalogunu tutabiliyorsun. Yandaki gibi bloguna koyabiliyorsun. Ama 200'den fazla kitap icin ucretli. O yuzden sadece bundan sonra okuyacagim kitaplari ekleyecegim. Beni bayagi goturur. Onumuzdeki bir kac yazida bu kitaplardan bahsederim herhalde bayagi ilginc hepsi. Bu kitaplar Anna Karenina, Ben Hur falan degil. Biraz daha saga bakiniz.

0 comments: