Cumartesi, Kasım 18, 2006

Ve Ermeni Diasporası konuştu

Ece Temelkuran Radikal'de yeni bir yazi dizisi yapiyor: "Ve Ermeni Diasporasi konustu". Cok guzel konularda yazi dizileri yapiyor. Daha once de Latin Amerika'nin varoslari ile ilgili bir yazi dizisi cok hosuma gitmisti. E.T' in normal gazete yazilarini ise genelde okuyamiyorum, yogun edebi dili rahatsiz ediyor beni. Eminim seveni coktur o yazilarin da.

Yazi dizisinin ismi Diaspora konustu. Konusmustur eminim ki ama E.T.'den pek yer kalmamis onlara. Gazetedeki yazilarin yarisindan cogu yazarin pek edebi yorumlari, aciklamalari ile dolu. Kendi kose yazilarinda istedigi gibi yazsin ama roportaj yaparken biraz daha geri plana cekilmesini, roportaj yaptigi insanlarin dediklerine daha cok yer vermesini beklerdim. Neyse herseye ragmen merakla izliyorum yazi dizisini. Ilk dort yazinin baglantisi asagida.

1 2 3 4

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yayinlandigi gunden itibaren takip etmek istedim bu yazi dizisini, sizin blokta gorunce ve de hazir tamamlanmisken bir ciktisini alip okudum dun gece. uygun insanlarla yapilmis uygunsuz bir ropartaj dizisi gibi geldi bana. ya temelkuran butun konusulanlari yayinlamadi uygun bir zamanda tekrar medyaya sunacak yada vakit dardi anca bu kadar :)...yada benim kafamdaki soru isaretlerine cevap bulma beklentim cok fazlaydi bilemiyorum. fakat deveciyan' nin, "fransanin soykirimi tanimasi icin uc yil ugrasmistik. bu yasa icinde bekliyebiliriz. biz zaten 90 yildir bekliyoruz" sozlerindeki karar ve inanc bende ciddi bir saygi ve endise uyandirdi.